close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת יאכטה לחוויה מושלמת עם חברת גל ונעמה השכרת יאכטות

מערכת שורשיב טבת, תשפד24/12/2023

חברת גל ונעמה השכרת יאכטות ממליצים על השכרת יאכטה לחוויה מושלמת שבה כל רגע הוא חגיגה של יוקרה בים הפתוח

תגיות:
צילום: freepik
אנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מבינים שחווית החלומות שלכם על היאכטה היא ייחודית. בין אם אתם מתכננים הפלגה רומנטית, חגיגת יום הולדת או אירוע חברה, היאכטה שלנו מבטיחה לכם חוויה מושלמת לכל אירוע.

למה לבחור בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות?

היאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות
היאכטה שלנו מתוחזקת בסטנדרטים הגבוהים ביותר לבטיחות ויוקרה, היאכטה מפליגה עם מפרשים ומנוע, בחלקה העליון יש פינת צל עם ספסלי ישיבה מרווחים ועוד פינת ישיבה על הסיפון, ובחלקה התחתון יש 3 קבינות זוגיות, סלון, מטבח,
צילום: freepik
ושירותים עם מקלחת. היאכטה עוגנת במרינה הרצליה, מאובזרת במיוחד לזוגות רומנטיים וגם לקבוצות עד 13 איש, היאכטה בעלת רישוי וביטוח מסחרי בהתאם לחוק ועומדת בכל תקני הבטיחות הימיים, אנחנו נספק לכם חווית שייט ללא תחרות.

חבילות השכרת יאכטה מותאמות אישית
אנו מאמינים במתן חוויית השכרת יאכטה מותאמת אישית לרצונותיכם. הסקיפר שלנו יהיה מתואם אתכם בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את ההעדפות שלכם בשייט, על מנת שכל פרט בהשכרת היאכטה ועד לשירותים המשולבים בשייט, יהיה מותאם עם הבקשות שלכם.

תמחור השכרת יאכטה שקוף
אין עלויות נסתרות, ללא הפתעות, מבנה התמחור השקוף שלנו מבטיח שתעודכנו לגבי כל העלויות הנלוות, דבר שיאפשר לכם לתכנן את חווית השכרת היאכטה שלכם. הפלגת החלומות נמצאת בהישג יד מבלי להתפשר על איכות או שירות.

בקשות דרישות וחלומות
תיאור הרצונות, הדרישות והחלומות שלכם חשוב ביותר, בין אם מדובר בשייט רומנטי לזוג, הצעת נישואין, חגיגת יום הולדת או שייט עם משפחה וחברים, הצוות שלנו ידריך אתכם בהתאמת החוויה בהתאם.

השכרת יאכטה עם שירות שאין שני לו
המחויבות שלנו למצוינות בשירות מייחדת אותנו. מהרגע שאתם מביעים עניין ביאכטה שלנו ועד לסגירת השכרת יאכטה, הצוות המסור שלנו מבטיח חוויה אמינה ובלתי נשכחת. צפו לסטנדרטים הגבוהים ביותר, ואנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו https://www.yachts.co.il/ ולצפות בהמלצות ובביקורות שכתבו עלינו בגוגל לקוחות שחוו את החוויה של השכרת יאכטה אצלנו. אנו חורגים מההצעות הסטנדרטיות של חברות השכרת יאכטה, ומאפשרים לכם להתאים אישית את חווית השייט שלכם. אתם מוזמנים לבוא ולהפליג על היאכטה שלנו שמאוישת עם סקיפר מקצועי ומנוסה, ולהתענג על ארוחות גורמה שיוזמנו בקייטרינג בהתאם לבקשותיכם.

לסיכום
המחויבות שלנו למצוינות באה לידי ביטוי ביאכטה ובשירות, השכרת יאכטה לחוויה מושלמת עם חברת גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470 היא חוויה של שייט על יאכטה יוקרתית עם שירות אישי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה